| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Shani Eenwieleraar
|
Geplaatst: wo mrt 10, 2010 10:42 pm Onderwerp: cranckflip |
|
|
hey,
ik ben al een paar maanden bezig met cranckflip.
t'probleem is da mijn pedalen draaien als spring.
heeft er iemand een tutorizl of nen uitleg over hoe ik dit kan verbeteren.
thx  |
|
| Naar boven |
|
 |
Tim Eenwieleraar

Geregistreerd op: 18-9-2007 Berichten: 2017 Woonplaats: gistel--west-vlaanderen--Belgie
|
Geplaatst: do mrt 11, 2010 12:49 pm Onderwerp: |
|
|
lol je wilt een crankflip doen zonder je pedalen te laten draaien?
dazz zowat de essentie van crankflippen ^^
Dus mocht het om een crankflip gaan en je kan je pedalen NIET draaien= achterste voet van je pedalen halen als je wilt flippen + véél oefenen.
als het om een no-footer gaat(in de lucht springen en je voeten van je pedalen halen), waarbij je pedalen niet mogen draaien = eerst in de lucht springen en dan pas je voeten eraf halen rolling is best moeilijk dus doe het in het begin met een klein sprongetje ter plaatse  _________________ Sponsored by municycle.com
http://nl.youtube.com/user/arnetim
www.e-juggling.be
Laatst aangepast door Tim op vr mrt 12, 2010 7:31 pm, in totaal 1 keer bewerkt |
|
| Naar boven |
|
 |
Nick Eenwieleraar

Geregistreerd op: 22-2-2007 Berichten: 1027 Woonplaats: Tienen, België
|
Geplaatst: do mrt 11, 2010 5:40 pm Onderwerp: |
|
|
misschien heeft hij het over de PEDALEN en kan hij zijn wiel (cranks) wel draaien maar kan hij hem niet landen omdat zijn pedalen dan verticaal staan ofzo? weet niet... _________________ Keep it wheel!
http://www.youtube.com/user/XtremeUnic2me |
|
| Naar boven |
|
 |
Shani Eenwieleraar
|
Geplaatst: do mrt 11, 2010 5:43 pm Onderwerp: |
|
|
ik had het over het wiel zelf
to tim:
zeroplant kan ik al maar het probleem was om het direct op de eenwieler te doen.
k'ga dit vanavond zeker ng probere
thx |
|
| Naar boven |
|
 |
Tim Eenwieleraar

Geregistreerd op: 18-9-2007 Berichten: 2017 Woonplaats: gistel--west-vlaanderen--Belgie
|
Geplaatst: do mrt 11, 2010 5:43 pm Onderwerp: |
|
|
| Nick schreef: | | misschien heeft hij het over de PEDALEN en kan hij zijn wiel (cranks) wel draaien maar kan hij hem niet landen omdat zijn pedalen dan verticaal staan ofzo? weet niet... |
lol de kans dat je een crankflip nooit kan landen omdat je pedalen te verticaal staan is wel héééél klein ^^
edit:
| Shani schreef: | ik had het over het wiel zelf
to tim:
zeroplant kan ik al maar het probleem was om het direct op de eenwieler te doen.
k'ga dit vanavond zeker ng probere
thx |
wa bedoel je met derikt op de eenwieler te doen? hem te landen? _________________ Sponsored by municycle.com
www.e-juggling.be
Laatst aangepast door Tim op do mrt 11, 2010 5:46 pm, in totaal 1 keer bewerkt |
|
| Naar boven |
|
 |
Nick Eenwieleraar

Geregistreerd op: 22-2-2007 Berichten: 1027 Woonplaats: Tienen, België
|
|
| Naar boven |
|
 |
RRRRudy Eenwieleraar

Geregistreerd op: 31-8-2008 Berichten: 967 Woonplaats: Ieper in het klein uithoekje van belgië genaamt west-vlaanderen
|
Geplaatst: vr mrt 12, 2010 8:02 am Onderwerp: |
|
|
crankflip zonder draaien??
vreemde flip dan denk 'k _________________ 1 wieltjen is olles dam nodig en |
|
| Naar boven |
|
 |
Dustin Eigenaar

|
Geplaatst: vr mrt 12, 2010 3:39 pm Onderwerp: |
|
|
Hey Shani, weet je wel zeker dat je een crankflip en niet een no-footer bedoelt? Bij een crankflip is het de bedoeling dat terwijl jij in de lucht hangt het wiel 1 slag draait en je vervolgens weer op de pedalen landt. Bij een no-footer spring je met je voeten van de pedalen en land je weer zonder dat je wiel draait. Denk dat je wat verwarring hebt opgeroepen. _________________ Life is a beach, and then you die. |
|
| Naar boven |
|
 |
Shani Eenwieleraar
|
Geplaatst: vr mrt 12, 2010 7:26 pm Onderwerp: |
|
|
| Ik heb het wel degelek over crankflip maar mijn probleem was dat mijn wiel niet hard genoeg draide om te kunne landen |
|
| Naar boven |
|
 |
Tim Eenwieleraar

|
Geplaatst: vr mrt 12, 2010 7:34 pm Onderwerp: |
|
|
| Shani schreef: | | Ik heb het wel degelek over crankflip maar mijn probleem was dat mijn wiel niet hard genoeg draide om te kunne landen |
| Tim schreef: | Dus mocht het om een crankflip gaan en je kan je pedalen NIET draaien= achterste voet van je pedalen halen als je wilt flippen + véél oefenen.
|
Gwn véél oefenen.. + het kan helpen als je er oplet dat je je achterste voet er op tijd afdoet (van je pedaal). + mss eens van voetpad proberen ofz  _________________ Sponsored by municycle.com
www.e-juggling.be |
|
| Naar boven |
|
 |
casper eenwiel Eenwieleraar
Geregistreerd op: 15-11-2009 Berichten: 262 Woonplaats: leusden()utrecht()nederland
|
Geplaatst: za mrt 27, 2010 9:10 am Onderwerp: |
|
|
| Shani schreef: | | Ik heb het wel degelek over crankflip maar mijn probleem was dat mijn wiel niet hard genoeg draide om te kunne landen |
hier een tutorial van ons aller shaun http://www.youtube.com/watch?v=D578A0k59ek
succezz  _________________ flat/street |
|
| Naar boven |
|
 |
|